آش و سوپآشپزی رژیمی

سوپ اسفناج و خامه

سوپ خامه ای اسفناج یک پیش‌غذای شیک ومجلسی

مواد لازم برای تهیه سوپ اسفناج 
سیر تازه: ۶ حبه متوسط
اسفناج: یک دسته بزرگ
آب: به مقدار لازم
کره: یک قاشق غذاخوری
آرد سفید: یک قاشق غذاخوری
نمک: به مقدار لازم
ادویه: به مقدار دلخواه
شیر: یک فنجان


طرز تهیه سوپ اسفناج

برای تهیه این سوپ خوشمزه و پرخاصیت، در ابتدای کارتان، حبه‌های سیر را خرد کنید. یک دسته بزرگ اسفناج بردارید و آن را به خوبی بشوئید. از طرف دیگر، مقداری آب درون قابلمه بریزید و اجازه دهید تا آب به جوش بیاید. دسته اسفناج را درون آب بیندازید و اندکی صبر کنید تا اسفناج از حالت خامی درآید. اسفناج‌ها را از قابلمه خارج کنید و درون یک ظرف آب سرد بریزید. در مرحله بعدی، اسفناج‌های پخته شده را درون دستگاه خردکن یا غذاساز بریزید و آن‌را به صورت پوره درآورید.

در یک قابلمه، مقداری کره بریزید. حبه‌های سیر را که قبلا خرد کردید به کره اضافه کنید. سیرها را مقداری تفت دهید. یک قاشق غذاخوری آرد الک شده را به مخلوط سیر و کره اضافه کنید. در همین مرحله مقداری نمک اضافه کنید. حالا پوره اسفناج را از دستگاه خردکن خارج کرده و در قابلمه حاوی آرد، سیر و کره بریزید.

مقداری آب در دستگاه خردکن بریزید تا اسفناج‌های چسبیده به دیواره خردکن خارج شود. حالا همین آب را درون قابلمه سوپ بریزید. سوپ را به خوبی هم بزنید تا یکنواخت شود. ادویه دلخواهتان که می‌تواند شامل، فلفل سیاه و زیره باشد را به سوپ اضافه کنید. سوپ اسفناج شما آماده است. آن را درون یک ظرف مناسب بریزید و نوش جان کنید. این سوپ را می‌توانید در مهمانی‌های خاص به عنوان پیش‌غذا سرو کنید. مطمئن باشید که طعم بی‌نظیر آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید