نوشیدنی ها

طرز تهیه آب ميوه ميکس تقويتی و آب ميوه برای کاهش استرس

نوشيدنی ترکيبی ميوه و سبزيجات برای گياهخواران حرفه ای !

مواد لازم

۱ – هویج پوست کنده ۳ عدد
۲ – سیب بدون هسته ۱ عدد
۳ – لیمو پوست کنده ۱ عدد
۴ – زنجبیل پوست کنده حدودا ۳ سانتی متر
۵ – جعفری تازه با ساقه ۱ فنجان
۶ – آب نارگیل ۱ فنجان


طرز تهیه

با استفاده از آبمیوه گیری هویج، سیب، لیمو، زنجبیل و جعفری را آبگیری می کنیم .

مخلوط به دست آمده را با آب نارگیل و ۱ فنجان آب مخلوط می کنیم .


آب ميوه برای کاهش استرس

این نوشیدنی دارای اثر تسکین دهنده می باشد . بعد از یک روز طولانی اسید فولیک با ایجاد دوپامین به رفع خستگی شما کمک می کند .
مواد لازم

۱ – چای کیسه ای ۱ عدد
۲ – پرتقال پوست کنده ۲ عدد
۳ – خیار با پوست ۱ عدد
۴ – سر و مغز کاهو ۱ عدد
۵ – نعناع ۲۰ برگ


طرز تهیه

• یک فنجان را تا نصفه پر از آب داغ می کنیم . چای کیسه ای را اضافه کرده ۳ تا ۵ دقیقه می گذاریم تا دم بکشد.

کیسه چای را در آورده و لیوان را حدود ۵ دقیقه داخل فریزر می گذاریم تا خنک شود.

باقی مواد را با هم در مخلوط کن ترکیب می کنیم و سپس چایی را به آنها اضافه می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن