دستور غذایی کاربراندسر

چیز کیک خانگی ارسالی کاربران

طرز تهیه دسر چیز کیک خانگی یخچالی بسیار خوشمزه با طعم و مزه عالی

دسر چیز کیک

مواد لازم

پنیر خامه ایی یا ماسکار پونه: ۳۰۰گرم

بیسکویت ساق طلایی: ۲۵۰ گرم

کره: ۱۵۰ گرم

وانیل: ۱ قاشق چایی خوری

خامه: ۲۵۰ گرم

شکر: نصف پیمانه

پودر ژله با طعم دلخواه: ۱ بسته

پودر ژلاتین: ۲ قاشق غذا خوری

آب جوش به میزان لازم

قالب کمر بندی


طرز تهیه

ابتداد بیسکویت هایی با گوشت کوب درون کسیه که سرش دوخت داره یا مخلوط کن پودر کرده

بعد از آن که بیسکویت ها را پودر کردید، کره را روی بخار کتری ذوب کنید و داخل پودر بیسکویت بریزید و آن ها را به صورت کامل مخلوط کنید، بعد از آن که مخلوط شدند آن ها را درون یک قالب کمر بندی بریزیدبا ته استکان صاف کنید  و به مدت زمان۱۰ دقیقه درون فریز بذارید.

. قالبی که درون یخچال گذاشته بودید را بیرون بیاورید، سپس پودر ژلاتین خود  را داخل یک چهارم لیوان آب جوش بریزید و به صورت کامل هم بزنید تا کامل مخلوط بشوند،. پنیری که در اختیار دارید را داخل هم زن بریزید و بعد از آن وانیل، شکر و خامه رو به آن اضافه کنید و با هم زن آن ها را ۲ دقیقه هم بزنید. سپس ژلاتینی که آماده کرده بودید را بیاورید و با آن ها به صورت کامل مخلوط کنید گر احساس کردید مایع شل شده من پودر ژله درون خوده مایع ریختم )و سپس مخلوطی که درست کرده اید را بر روی قالب بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید و بعد از یک ساعت آن را بیرون بیاورید.

حالا برای روی چیز کیک من از پودرژله توت فرنگی استفاده کردم شما به دلخواه از مارمالاد یا شکلات ذوب شده با انواع میوه تزیین کرد(توت فرنگی یا برش های موز ومربا ی آلبالو)

حدود یک لیوان مایع ژله‌ای که طبق دستور عمل روی بسته ژله آماده کردیم  باید دقت کنیم تا مایه ژله کمی خنک بشه و بعد روی مخلوط  بریزیم آن را به حال خودش بذارید تا کامل خودش را بگیرد و سفت شود. بعد از اینکه مطما شدید که چیز کیک کامل خودش را گرفته، آن را از قالب در بیاورید و از طعم خوش مزه آن لذت ببرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید