نوشیدنی ها

چگونه نوشیدنی آلوئه ورا درست کنیم

دو روش نوشیدنی با آلوئه ورا نوشیدنی سالم و سرشار از خواص دارویی مختلف

طرز تهیه نوشیدنی آلوئه ورا !

به مقدار نیاز خود ترجیحا یک برگ آلوئه ورا را پوست بکنید، به این صورت که لایه ی سبز رنگ روی پوست را با استفاده از چاقو ببرید فقط حواستان باشد که مایع لزج و ژله مانند آلوئه ورا از دستتان لیز نخورد، بعد مایع لزج مانند را با آب بشویید

سپس این مایع را به صورت مکعب های کوچک خرد کنید پس از آن مکعب های کوچک را در قابلمه ای که قبلا روی اجاق قرار دادید بریزید حواستان باشه مقدار آب بیش از مکعب های کوچک باشد، پس از مدتی درون قابلمه مقداری شکر، بسته به میزان علاقه خودتان اضافه کنید، کم کم شکر ها جذب مایع و آب درون قابلمه خواهند شد حتما با قاشقی مایع داخل قابلمه را هم بزنید تا شکر کاملا به خورد مواد درون قابلمه برود و پس از ده دقیقه زیر اجاق را خاموش کنید و بگذارید مایع خنک شود.

چگونه نوشیدنی آلوئه ورا درست کنیم حال نوشیدنی آلوئه ورا شما آماده است  این نوشیدنی را با مقداری کیک خانگی میل نمایید. همچنین می توانید این نوشیدنی را درون شربت های مختلف، دسر ها، ژله ها، نوشابه ها ریخته و طعم جدیدی به نوشیدنی ها بدهید و اینگونه از خواص فوق العاده آلوئه ورا استفاده خواهید کرد.

دستوری دیگر برای تهیه نوشیدنی آلوئه ورا !

می توانید برگ آلوئه ورا را به مدت یک تا نیم ساعت درون آب سرد قرار دهید تا تلخی آن از بین رود، سپس گیاه را از آب خارج کرده و بشویید و پوست سبز رنگ آلوئه ورا را از مایع ژله مانند آن جدا کرده و مایع لزج را درون مخلوط کن بریزید و بگذارید مخلوط شود، سپس تیکه های کوچک را داخل نوشابه، ماالشعیر، آب میوه های مختلف ریخته و میل کنید، نوشیدنی سالم و سرشار از خواص دارویی مختلف شما آماده است.

نکته 

از نوشیدنی های آلوئه ورا در فاصله زمانی ۳۰ تا ۳۵ ساعت استفاده کنید، چون مصرف زود به زود این گیاه ممکن است مضراتی برایتان داشته باشد.

همچنین می توانید هر روز مقداری از مایع لزج آلوئه ورا را به تیکه های ریز تقسیم کرده و آن ها را در یک لیوان آب ریخته و بدون شکر و افزودنی های دیگر روزی ۳ بار مصرف کنید. (برای جدا کردن ژل آلوئه ورا : برگ ها را نیم تا یک ساعت درون آب سرد خیس کرده و برگ سبز رنگ را از مایع ژله مانند آلوئه ورا جدا نمایید)

عرق آلوئه ورا را با خواص کاهش دهنده قندخون، ضد اگزمای اطراف چشم، برطرف کننده ترشی معده و کیسه صفرا، ضد لک و جوش صورت، ترمیم بافت پوست و درخشان کننده آن، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید