پیتزا و ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ هالوپینو، بیکن، پنیر خامه‌ای و چدار

ساندویچی خوشمزه ساده مناسب برای شام

مواد لازم
۲ فلفل هالوپینو..از خانواده‌ی فلفل دلمه‌ای
۲ ورق بیکن، برش مثلثی
۲ برش نان باگت، برش مثلثی
۲ قاشق چای‌خوری کره
۶۰ گرم پنیر خامه‌ای
۲ ورق پنیر چدار
نمک


طرز تهیه

۱. فلفل‌های هالوپینو را روی شعله مستقیم قرار دهید، بچرخانید، تا زمانی که همه طرف آنها نیم‌سوز شود. بعد از این ۵ دقیقه این مرحله پایان می‌پذیرد. هالوپینوهای نیم‌سوز را به یک فویل آلومینیوم منتقل کنید و بپیچید تا از هوا جدا بمانند. بگذارید ۵ دقیقه به همین حالت باشند.

۲. همزمان، بیکن‌ها را در یک تابه بزرگ بگذارید و روی شعله کمتر از متوسط حرارت دهید. همه طرف‌شان را بپزید، این حدود ۸ دقیقه طول می‌کشد. سپس بیکن‌ها را به دستمال کاغذی منتقل کنید تا چربی‌شان گرفته شود.

 

۳. هالوپینوها را باز کنید. پوسته آنها را بگیرید و دور بریزید. دانه‌ها و ساقه‌ها را هم همین‌طور. سپس هر کدام را از طول به نصف تقسیم کنید.

۴. تابه را تمیز کنید و به دمای متوسط برسانید. کره را در آن آب کنید تا حباب بزند. دو برش نان را در آن قرار دهید و برای ۲ دقیقه بپزید تا کاملا قهوه‌ای و برشته شوند.

۵. سپس نان‌ها را به یک تخته برش منتقل کنید. یک لایه چدار را روی یکی از نان‌ها بگذارید و بر روی آن برش‌های بیکن و هالوپینو را بچینید. روی نان دیگر، یک لایه چدار دیگر بگذارید و سپس پنیر خامه‌ای روی آن بمالید. سپس دو نان مواد زده را روی هم بگذارید تا ساندویچ بسته شود.

۶. نیمی از کره را در تابه روی شعله کمتر از متوسط حرارت دهید. وقتی که گرم شد، ساندویچ را در آن بگذارید و بپزید، تا زمانی که نان به رنگ قهوه‌ای-طلایی در آید. بعد از این ۵ دقیقه، ساندویچ را از تابه بردارید، مقداری دیگر کره در آن قرار دهید تا آب شود. سپس ساندویچ را از طرف دیگر در تابه قرار دهید تا روی دومش هم برشته شود. غذای شما آماده سِرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید