دورچین

طرز تهیه بهترین دورچین برای غذا

دورچین سالم و خوشمزه زیتون سوخاری و سبزیجات

زیتون سوخاری

زیتون سوخاری شده بهترین دورچین برای غذا
 زیتون سوخاری ایده ای خلاقانه برای تهیه یک پیش غذای خوشمزه و هیجان انگیز است. در کمتر از نیم ساعت، زیتون ساده را به زیتون سوخاری هایی شکم پر و فوق العاده خوش طعم تبدیل کنید. این زیتون ها برای پذیرایی در مجالس و میهمانی بسیار مناسب هستند.

مواد لازم:

زیتون فاقد هسته ۲۰۰ گرم
پیاز خرد شده ۱ عدد
سیر خرد شده ۱ حبه
ژامبون خرد شده (اختیاری) ۲ ورق
جعفری تازه و خرد شده ۴ قاشق غذاخوری
فلفل به میزان دلخواه
روغن زیتون بکر ۲ قاشق غذاخوری
آرد ۱/۲ فنجان
تخم مرغ هم زده ۱ عدد
خرده نان یا پودر سوخاری ۱/۲ فنجان


طرز تهیه:

۱-پیاز، سیر، ژامبون، جعفری، روغن زیتون و فلفل را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و چند بار بزنید تا تمام مواد با هم ترکیب شوند و بافتی نرم و یکدست پیدا کند.
۲-مواد را داخل قیف بریزید و با ماسوره کوچک، اندازه سوراخ زیتون، داخل زیتون ها را با مواد پر کنید. آرد را در یک بشقاب و پودر سوخاری را در بشقابی دیگر بریزید و پخش کنید.

۳-در یک ماهیتابه گود مقداری روغن بریزید و ماهیتابه را روی حرارت متوسط قرار دهید. زیتون ها را ابتدا در آرد بغلطانید، بعد در تخم مرغ بزنید و در آخر در پودر سوخاری بغلطانید.

۴-وقتی روغن داغ شد زیتون ها را داخل ماهیتابه بریزید و سرخ کنید. زیتون ها را بچرخانید تا همه جای آن طلایی و برشته شود. سپس زیتون های سوخاری را خارج کنید و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی اش خارج شود و بعد نوش جان کنید.


.دورچین سبزیجات

کباب سبزیجات مراکشی صد در صد گیاهی است و هیچ نوع گوشتی در آن استفاده نشده است. برای تهیه این کباب ابتدا باید آن ها را درون سس مخصوص بخوابانیم.شما میتونید از سبزی دلخواه استفاده کنید قارچ وفلفل چیلی وکلم بروکلی وهویچ وبادنجان

طرزتهیه سس

روغن زیتون: یک و نیم پیمانه
سیر: ۴ حبه، پوست کنده و کاملا ریز شود.
پودر زیره: یک قاشق غذاخوری
پودر گشنیز: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

سیخ ها را بر روی باربکیو یا کباب پز قرار داده و با دقت آن ها را بچرخانید و در طی طبخ چند بار روی آن ها روغن بمالید تا به طور یکنواخت کباب شوند. کباب ها آماده اند ابتدا روی آن ها کمی زیره بپاشید بعد میل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید