دسر

طرز تهیه ۴ خوراکی جایگزین بستنی

خوراکی های خنک و شیرین که هم قند خون تان را بالا می برند و هم گرمای بدن تان را کم

موزه یخ زده
معمولا از موز یخ زده با کمی خامه فرم گرفته روی بستنی استفاده می کنند تا خوشمزه و لذیذتر باشد اما می توانید همین موز یخ زده را به عنوان یک جایگزین بستنی انتخاب کنید. اضافه کردن کمی پودر کاکائو و کره هم در کنار شیرینی خود موز ترکیب خوشمزه ای ایجاد می کند. یک فنجان موز یخ زده با کره بادام زمینی و پوودر کاکائو را در عصر تابستانی گرم تان میل کنید و لذت ببرید.

شیرنارگیل
اگر دچار عدم تحمل لاکتوز هستید، شیر نارگیل یخ زده هم یک گزینه خوب به عنوان جایگزین بستنی می باشد. حتی می توانید آب نارگیل با خامه و کرم را در مخلوط کن یا بستنی ساز بریزید و یک ترکیب خوشمزه با بافتی شبیه به بستنی ایجاد کنید. مطالعات نشان می دهد که چربی های سالم در نارگیل سبب سوخت و ساز بهتر و کمک به کاهش وزن می شود. پس شیرنارگیل یخ زده

توت فرنگی
در این مورد می توانید از انواع توت ها استفاده کنید. کافی است که فنجان توت فرنگی را با کمی ماست یونانی را و عسل خام درون مخلوط کن بریزید و بعد درون فریزر قرار دهید تا منجمد شود. می توانید این دسر را با خامه سرو کنید.

کرم بادام زمینی
می توانید از کرم بادام زمینی با افزودنی هایی مانند شربت افرا یا وانیل استفاده کرده و آن را در فریزر بگذارید تا یخ بزند. این دسر نیز با میوه های یخ زده و خامه خوشمزه تر می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید