آشپزی 3 سوتآشپزی رژیمی

طرز تهیه خوراک قارچ و سیب زمینی رژیمی

خوراک رژیمی ساده وکم کالری

مواد لازم
۴ نفر
۳ عدد سیب زمینی متوسط
۲۰۰ گرم قارچ
۱ عدد فلفل دلمه ای
نمک و فلفل به مقدار لازم
رب گوجه فرنگی به مقدار لازم
پودر آویشن به مقدار لازم
۲ قاشق غذاخوری آبلیمو


طرز تهیه

قارچ ها شسته و خرد کرده و با دو قاشق غذاخوری آبلیمو و مقدار کمی آب میگذاریم تا پخته شود

سیب زمینی ها را نگینی خرد کرده و سرخ می کنیم

فلفل دلمه ای را نیز نگینی خرد کرده و به سیب زمینی سرخ شده اضافه کرده و تفت می دهیم

وقتی قارچ ها پخته شد و آبش کشیده شد آنها را به سیب زمینی ها اضافه کرده و تفت میدهیم

نمک و فلفل و پودر آویشن اضافه کرده و مقدار خیلی کم رب اضافه می کنیم و تفت می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن