آشپزی رژیمی

طرز تهیه آنچیلادای رژیمی

آنچیلادای رژیمی ساده و خوش طعم برای طرفداران صبحانه های متفاوت که دوست دارن لاغر شوند

مواد لازم برای آنچیلادای رژیمی

یک چهارم فنجان پیاز خردشده
یک چهارم فنجان فلفل سبز خردشده
یک فنجان کنجاله سویا
یک چهارم کنسرو قارچ خردشده (آب آن، کاملا گرفته شده باشد)
یک قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی
نصف قاشق چای خوری ادویه تاکو
نصف بسته شیرین کننده بدون کالری
سه چهارم فنجان سس گوجه فرنگی
چهار عدد نان تورتیلا (هر کدام به اندازه ۱۵ در ۱۵ سانتی متر)


طرز تهیه آنچیلادای رژیمی
فلفل دلمه ای و پیاز را در کاسه مخصوص ریخته و دو قاشق غذاخوری آب، اضافه کنید. در ظرف را ببندید و مدت چهار دقیقه در مایکروفر حرارت دهید. سپس، آب اضافی سبزیجات را بگیرید و کنار بگذارید.
کنجاله سویا و قارچ ها را هم در کاسه بریزید و مدت یک دقیقه در مایکروفر حرارت داده و بعد کنار بگذارید.
در یک ظرف دیگر، سس گوجه فرنگی، رب، ادویه تاکو و شیرین کننده را با هم مخلوط کنید و مدت ۳۰ ثانیه (یا تا وقتی که کاملا گرم شود)، در مایکروفر حرارت دهید.
یک چهارم فنجان از این سس را برای روی انچیلادا نگه دارید و باقی را با سبزیجات مخلوط کنید و خوب هم بزنید.
دو عدد دستمال حوله ای را مرطوب کنید، تورتیلاها را لای دستمال بپیچید و مدت ۱/۵ دقیقه در مایکروفر بگذارید.
تورتیلاها را پهن کرده و موادی را که آماده کرده اید، روی آن ها بریزید.
تورتیلاها را سفت بپیچید. باقی سس گوجه فرنگی را روی آن ها بریزید و مدت دو دقیقه در مایکروفر حرارت دهید تا انچیلاداها گرم شوند.

نکات تکمیلی در مورد آنچیلادای رژیمی
آنچیلادای رژیمی جزو غذاهای رژیمی میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۲۰ دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۵ دقیقه میباشد .
آنچیلادای رژیمی را می توانید در وعده صبحانه – میان وعده – پیش غذا – سرو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن