پیتزا و ساندویچدستور غذایی کاربران

طرز تهیه پیتزا پپرونی خانگی ارسالی کاربران

پیتزا خانگی بسیار خوشمزه با سس مخصوص گوجه فرنگی با طعم سیر و آویشن

مواد لازم 

خمیر پیتزا به مقدار لازم

سوسیس پپرونی ۲۵۰ گرم

پنیر پیتزا ۱۵۰ گرم(هر پنیری که دوست دارید)

گوجه فرنگی ۱ عدد

فلفل دلمه ای ۱ عدد

آویشن به اندازه کافی

زیتون سیاه به میزان لازم

ذرت کنسرو ی به میزان دلخواه

پیاز خلالی  سلیقه ای یک عدد متوسط


طرز تهیه 

ابتدا خمیر پیتزا را به روش هایی که قبلا گفته بودیم آماده کنید. در حین آماده شدن سوسیس های پپرونی را به صورت مربعی برش بزنید و . فلفل دلمه ای ها را به صورت نگینی خرد کنید. پس از آن گوجه ها را خرد کنید و وسط آن ها را خالی کنید به صورتی که فقط گوشت گوجه ها باقی بماند سپس گوجه ها را به صورت نگینی خرد کنیدو زیتون سیاه را خورد کرده و پیاز را خیلی نازک خلالی کنید سس روی خمیر را آماده کنید با رب گوجه فرنگی کمی روغن تف داده بعد دو حبه سیر رنده کنید و مقداری آویشن میریزیم با مقداری آب مخلوط کنید یک جوش که زد غلیط شد سس اماده ست.

فر را روشن کنید و روی دمای ۱۸۰ درجه قرار بدهید تا گرم شود.

اکنون داخل قالب ها کاغذ روغنی پهن کنید خمیر را به صورت یکسان داخل قالب ها پهن کنید. سپس روی خمیر را سس گوجه بزنید بعد روی سس پسوسیس های پپرونی را روی پیتزا پخش کنید به صورتی که تمام قسمت ها مواد باشد.بعد پنیر رنده شده زیتون سیاه فلفل سبزه خورد شده وگوجه فرنگی نگینی از اخر پیاز خلال شده   بعد مقداری پودر آویشن روی آن ها بپاشید

قالب را داخل فر قرار بدهید تا خمیر داخل آن بپزد. مدت زمان پخت پیتزا به دمای فر و شدت آن بستگی دارد. زمانی که زیر خمیر کمی رو به طلایی رفت و پخته بود گریل رو را روشن کنید. و بگذارید پنیر پیتزای آن کمی طلایی شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید