فوت و فن آشپزی

فوت وفن بهترین سرآشپزهای دنیا

نکات و فوت و فن هایی برای پخت و پز

برای داشتن یک سس غنی، کرمی شکل و سالم، نیمی از مقدار سس مایونز موجود در دستور تهیه را با ماست چکیده جایگزین کنید.

زمانی که می خواهید سبزی خرد کنید، مقداری نمک روی سطح کارتان بریزید. این عمل باعث می شود موقع ریزکردن، سبزی ها به اطراف پراکنده نشوند

برای درست کردن یک ساندویچ همه چیز تمام، سس مایونز را روی نان ساندویچ از یک گوشه تا گوشه دیگر آن بمالید. به عبارت دیگر سس را روی همه قسمت های نان بمالید. بعضی ها سس را فقط وسط نان می مالند. در صورتی که هر لقمه از ساندویچ باید حاوی سس باشد تا بشود آن را یک ساندویچ واقعی به حساب آورد.

همیشه گوشت قرمز و گوشت ماهی را به طور یکنواخت طعم دار کنید. به عنوان مثال، نمک و فلفل را با نمکدان به طور یکنواخت همه جای آن ها بریزید. این کار از تجمع بیش از اندازه طعم دهنده ها در قسمتی از گوشت و فقدان آن ها در قسمت های دیگر جلوگیری می کند.

برای گرفتن نتیجه بهتر در پخت و پز، کره و تخم مرغ را یک شبانه روز قبل از پخت، از یخچال درآورید تا به دمای محیط برسند. اینا

برای درست کردن یک شام راحت و سریع، سس هایی را که از غذاهایتان باقی می ماند، داخل قالب یخ بریزید و آن ها را فریز کنید. قالب های سس، ره راحتی داخل تابه روی حرارت تبدیل به یک سس خوشمزه می شوند.

وقتی که می خواهید کوفته یا کوکو درست کنید، خیلی مهم است که بدانید طعم آن بعد از پخت چطور خواهدشد؛ بنابراین، مقداری از آن را در یک تابه کوچک بپزید و سپس بچشید تا مطمئن شوید، طعمش همانی است که می خواهید.

به جای اینکه مرغ را کباب کنید، چند عدد پیاز را به صورت تکه های بزرگ خرد کنید و آن ها را داخل یک تابه یا قابلمه با مقداری روغن قرار دهید، سپس مرغ را روی آن ها بگذارید. با این کار، پیاز جذب آب مرغ می شود. بعد از سرخ شدن مرغ، آن را از قابلمه یا تابه خارج کنید. مقداری آب مرغ یا آب، داخل قابلمه بریزید و با حرارت بالا به مدت سه دقیقه یک سس خوشمزه برای سرو کردن همراه مرغ آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید