آشپزی سالمغذای اصلی

غذا پیکنیکی در ایام تابستان

غذایی خوشمزه ومتفاوت برای تابستان گرم

رل بوقلمون ایتالیایی

مواد لازم

كالباس بوقلمون/ ۵۰۰گرم

كالباس سالامی/ ۵۰۰گرم
پنیر پیتزای ورقه‌ای/ دو بسته
كاهو سالادی/ نصف یك عدد
تخم‌مرغ/ ۲عدد
فلفل دلمه‌ای/ دو عدد
خمیر نان آماده/ ۲۰۰گرم

ارد ۳ فاشق غذا خوری


طرز تهیه

۱. فر را روی حرارت ۱۸۰درجه سانتی‌گراد گرم كنید. تخم‌مرغ‌ها را بپزید. كاهو را پاك كرده، خیس كنید و بشویید. بگذارید آب آن برود.

۲. سپس كاهوها را به شكل نواری كمی پهن، خرد كنید. كمی آرد روی تخته آشپزخانه بریزید. خمیر را با كمك وردنه باز كنید.

۳. سپس آن را به اندازه دلخواه به شكل نواری برش بزنید. كمی آرد روی آن بریزید و بگذارید كمی دوره استراحت را بگذراند. در این فاصله، تخم‌مرغ‌ها را رنده كنید. فلفل‌های دلمه‌ای را شسته و به شكل دلخواه خرد كنید. كالباس بوقلمون و سالامی را به شكل نواری و كمی كوچك‌تر از عرض خمیر به شكل نواری برش بزنید.

۴. اكنون به‌ترتیب ورقه كالباس بوقلمون، سپس یك لایه پنیر و كاهو و بعد از آن رنده تخم‌مرغ و فلفل و درنهایت برش‌های كالباس سالامی را داخل خمیر نان بگذارید. اكنون نان را رل كنید.

۵. كف ظرف پیركس، آرد بریزید. رل را به شكل كامل یا تكه‌های برش خورده داخل پیركس بگذارید.

۶. سپس در پیركس را گذاشته و آن را به‌مدت ۱۰دقیقه داخل فر بگذارید.غذا آماده است. بعد از اینكه آن را از فر بیرون آوردید، بگذارید رل خنك شود. سپس آن را داخل ظرف مناسب گذاشته و همراه‌تان ببرید.


تارتلت گوجه‌فرنگی

مواد لازم

گوجه‌فرنگی/ ۵۰۰گرم
گوشت چرخ شده/ ۳۰۰گرم
پیاز/ یك عدد
پودر آویشن/ یك قاشق غذاخوری
پودر فلفل سیاه/ یك سوم قاشق چای خوری
پودر فلفل قرمز/ یك سوم قاشق چای خوری
پیازچه خرد شده/ یك و نیم فنجان
روغن كانولا/ دو قاشق غذاخوری
نمك/ به میزان لازم
فنجان خوراكی آماده/ دو بسته


طرز تهیه

۱. گوشت چرخ را همراه با پیاز رنده شده و كمی نمك، بپزید. در فاصله پخته شدن گوشت، مواد دیگر را به این ترتیب آماده كنید. گوجه‌فرنگی‌ها را بشویید. سپس آنها را با شكل حلقه‌ای خرد كنید.

۲. پیازچه‌ها را پاك كرده، بشویید و بعد ازاین كه آب آنها رفت، پیازچه‌ها را ریز خرد كنید. بعد از اینكه گوشت نیم‌پز شد، پیازچه‌ها را هم اضافه كنید. تفت بدهید تا پیازچه‌ها بپزد.

۳. بعد از اینكه تقریبا گوشت و پیازچه پخت، پودر آویشن، فلفل سیاه و قرمز را همراه با یك قاشق روغن كانولا به گوشت و پیازچه اضافه كنید و تفت بدهید. زیر شعله را خاموش كنید و گوشت را در ظرف بریزید و كنار بگذارید.

۴. گوجه‌فرنگی‌های حلقه شده را داخل ماهیتابه بگذارید و یك قاشق روغن باقی مانده را اضافه كنید. حرارت را كم كنید تا گوجه‌فرنگی نیم‌پز شود. گوجه‌ها را از ماهیتابه بیرون بیاورید. اكنون داخل هر فنجان، ابتدا مخلوط گوشت و پیازچه را بریزید. یك عدد حلقه گوجه‌فرنگی را روی آن قرار دهید. فنجان‌ها را داخل ظرف مناسب بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید