دستور غذایی کاربران

پیتزا سیب زمینی با پنیر رژیمی ارسالی کاربران

دستور پخت پیتزا رژیمی سیب زمینی و طرز تهیه خمیر مخصوص این پیتزا

مواد لازم

آرد سبوس دار ۴ پیمانه یا (آرد گندم)

آب به میزان لازم

خمیر ترش ۲ ق غ

سیب زمینی آب پز بزرگ ۳ عدد

پنیر پیتزا به دلخواه

سس گوجه فرنگی ۳ ق غ

فلفل دلمه ای دو عدد

قارچ خورد شده ۲۰۰ گرم


طرز تهیه

ابتدا خمیر پیتزا را آماده کرده خمیر ترش با یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده هم بزنید بیزارید کنار تا عمل باید باید مایع کف کند

آرد با مقدار آب مخلوط کرده ورز بدهید  مایع خمیر ترش  به خمیر اضافه کنید کمی ورز بدهید بزارید

یک  دو ساعت کنار  روی خمیر  بپوشانید  حجم خمیر دو برابر میشود دو باره ورز دهید تا خمیر آماده شود برای پهن کردن

برای روی پیتزا ۳ فاشق رب با کمی روغن تف بدهید به کمی نمک و هر ادویه که دوست دارید بریزید وکمی سبزیجات معطر

سیب زمینی آب پز را خورده کرده با قارچ فلفل دلمه ای آماده کرده خمیر را توی سینی فر از قبل کاغذ روغنی پهن کنید کمی با روغن چرب کنید بعد خمیر را توی سینی پهن کنید از سس آماده شده روی خمیر بزنید  سیب زمینی خورده شده بعد قارچ خوردشده وفلفل دلمه ریخته .  روی این مواد   پنیر ریز شده میریزید

از قبل فر را روشن با درجه ۱۸۰ وبمدت ۲۰ دقیقه میگذاریم  پیتزاپخته شود . پیتزا شما آماده ست

نکته 

از این خمیر میتوانید نان گرد درست کنید برای همبرگر .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن